همكاري در فروش چيست؛ نگاهي به ديدگاههاي موافق و مخالف آن
همكاري در فروش، يك كسبوكار خانگي ايدهآل است، چراكه براي شروع به پول زيادي احتياج ندارد و نيازي به توليد، انبار كردن و ارسال محصولات يا رساندن خدمات به ديگران نيست. درواقع به شما پول پرداخت ميشود تا مشتريها و مصرفكنندههاي جديد را به كسبوكارهاي مختلف متصل كنيد.
واقعيت همكاري در فروش چيستهمكاري در فروش - همكاري در فروش چيست
مانند بسياري ديگر از كسبوكارهاي خانگي، مشكل همكاري در فروش، همايش و سخنرانهاي برنامههاي كسب سريع ثروتي هستند كه به شما ميگويند در مدتزماني كوتاه و با كمترين تلاش ميتوانيد پولدار شويد. برخي از برنامههاي همكاري در فروش به شما ميگويند تنها با ۳ كليك ميتوانيد در ماه صدها هزار دلار درآمد داشته باشيد. همچنين برخي از آنها ميگويند شما ميتوانيد سايتتان را درست كنيد و سپس آن را به حال خود رها كنيد تا حساب بانكي شما پر شود.
واقعيت همكاري در فروش مانند بسياري ديگر از كارهاي خانگي است، افراد كمي هستند كه ميتوانند از آن پول خوبي كسب كنند، افرادي آنقدر موفق هستند كه ميتوانند به اهدافشان دست پيدا كنند و در مقابل عدهي كثيري هستند كه هيچ پولي كسب نميكنند. درنتيجه پرسش اصلي اين نيست كه آيا همكاري در فروش واقعا درآمد خوبي دارد يا خير، بلكه اين است كه آيا شما ميتوانيد در اين كار موفق باشيد يا خير.
اين موضوع فقط به خودتان بستگي دارد، اما در اينجا توصيههايي مطرح ميكنيم كه ميتوانند به شما كمك كنند.
طرفداران همكاري در فروشهمكاري در فروش - مزاياي همكاري در فروش
همانطور كه پيش از اين بيان شد نكات مثبت زيادي درباره همكاري در فروش وجود دارد كه آن را به گزينهي مناسبي براي كسبوكار تبديل ميكند. اين موارد عبارتاند از:
هزينهي كم براي شروع: ملحق شدن به بيشتر برنامههاي همكاري در فروش رايگان است؛ در نتيجه هزينهي شما معمولا به روشهاي بازاريابي كه مورد استفاده قرار دادهايد، مربوط ميشود.نيازي به توليد يك محصول يا خدمات نيست.نيازي به انباركردن يا حمل محصولات نيست.در هر زمان و از هر مكاني كه به اينترنت دسترسي داشته باشيد ميتوانيد كار كنيد.بسته به اينكه چگونه براي برنامهي همكاريتان بازاريابي ميكنيد امكان كسب درآمد منفعل وجود دارد.ميتوان آن را به يك كسبوكار خانگي در حالِ انجام، اضافه يا يك جريان درآمد اضافه ايجاد كرد. اين كار براي وبلاگنويسها، مربيها، كارآفرينان حوزهي اطلاعات و همهي افرادي كه وبسايت دارند ايدئال است.مخالفان همكاري در فروشهمكاري در فروش - معايب همكاري در فروش
كسب درآمد از همكاري در فروش چالشهايي دارد كه عبارتاند از:
ايجاد ترافيكي (بازديدكننده از سايت) كه منجر به درآمد شود زمانبر است.ممكن است همكاري شما دزديده شود. به اين ترتيب شما بهخاطر ارجاعي كه ايجاد كردهايد، اعتباري دريافت نميكنيد. نقابگذاري URL ميتواند به جلوگيري از اين اتفاق كمك كند.يك همكاري بد ميتواند به اعتبار شما آسيب بزند. براي جلوگيري از اين اتفاق بايد مراقب باشيد و كسبوكارهاي باكيفيت را براي همكاري انتخاب كنيد.شما هيچ كنترلي بر روي كيفيت محصول، خدمات يا چگونگي انجام كسبوكار نداريد.برخي از شركتها پولي به شما نميدهند؛ البته روشهايي وجود دارد كه ميتوانيد با استفاده از آنها برنامههاي همكاري در فروش مناسب و خوب را انتخاب كنيد.هنگامي كه يك برنامهي عالي پيدا كنيد، رقابت بسيار زيادي وجود خواهد داشت. ميتوانيد مطمئن باشيد كه افراد زيادي مشغول ترويج اين برنامه هستند.مشتريها به تجار تعلق دارند. آمارتان به شما اجازه ميدهد بفهميد يك محصول چه تعداد فروخته شده است، اما در بيشتر موارد شما هيچ اطلاعي درباره اينكه چه كسي فروش را انجام داده است نداريد. در نتيجه بازاريابي براي فروشِ دوباره كار بسيار دشواري خواهد بود.چگونگي موفقيت در همكاري در فروشهمكاري در فروش - چگونه در همكاري در فروش موفق باشيم
همكاري در فروش چندان دشوار نيست، اما براي كسب درآمد چشمگير نيازمند دانش، برنامهريزي و تلاش منسجم است. در اينجا كارهايي معرفي ميشود كه ميتوانيد با انجام آنها اطمينان حاصل كنيد كه همكاري شما در فروش موفق خواهد بود.
كار را با يادگيري دربارهي همكاري در فروش و گامهاي لازم براي موفقيت در آن آغاز كنيد.فقط در فروش كالاها و خدمات باكيفيت همكاري كنيد. در واقع بهترين كار اين است كه ابتدا خودتان آنها را بخريد تا بتوانيد كيفيت آنها را تصديق كنيد. شما بر اساس محصول يا خدماتي كه ترويج ميدهيد، داوري خواهيد شد. در نتيجه تنها بر روي كسب درآمد تمركز نكنيد، بلكه به كيفيت نيز توجه داشته باشيد.دربارهي برنامهاي كه در آن همكاري ميكنيد تحقيق كنيد تا بفهميد كه چه زماني و چگونه به شما پول پرداخت ميشود. همچنين به مسائل مهم مالي كه به شما كمك ميكند تا از خوببودن برنامه مطمئن شويد توجه كنيد.در فروش اقلامي همكاري كنيد كه به جايگاه شما يا محتوايي كه در وبسايت يا وبلاگتان داريد مرتبط باشند. براي مثال اگر شما دربارهي اسكيت نمايشي مطلب مينويسيد بهاشتراك گذاشتن لينكهاي مربوط به موتورسيكلت يا كيفهاي خورجيني جديد نميتواند چندان مناسب باشد.تبليغات را باهم تركيب و متناسب كنيد تا با لينكهاي متعدد بازديدكنندههايتان را آزار ندهيد. لينكهاي همكاري كه با تصوير همراه هستند بهترين ميزان كليك را بههمراه دارند.هميشه رابطهتان در فروش را براي بازديدكنندهها آشكار كنيد. بيشتر بازديدكنندهها احتمالا ميفهمند كه تبليغات گرافيكي براي شما درآمد ايجاد ميكنند اما اگر دربارهي محصول مطلبي بنويسيد و آن را به ديگران توصيه كنيد به خوانندههايتان اين پيام را منتقل ميكنيد كه شما از مطالبي كه ميگذاريد پول درميآوريد. اين كار به شما اطمينان ميدهد كه با خوانندگانتان شفاف و صادق بودهايد.بازار، بازار، بازار. براي اينكه از مزيتهاي همكاري در فروش بهرهمند شويد و افراد را جذب وبسايت با وبلاگتان كنيد، تنها بر روي SEO و شبكههاي اجتماعي تمركز نكنيد. سعي كنيد بفهميد بازار هدف شما چه كساني هستند، كجا ميتوانيد آنها را پيدا كنيد و چگونه ميتوانيد آنها را جذب سايتتان كنيد.فهرستي از ايميلهاي افراد آماده كنيد. موفقترين افراد در اين نوعِ فروش از ايميل استفاده ميكنند. از اين موضوع غفلت نكنيد، بازاريابي از طريق ايميل ميتواند سود شما را خيلي زياد افزايش دهد.
برچسب: ،